Hoe kunnen wij jou helpen?
Probleem met je fiets of zoek je een handleiding? Alle informatie die je nodig hebt kun je hier vinden. Mocht je er toch niet uitkomen, neem dan contact op met onze support via onderstaande contactkanalen.
Veelgestelde vragen top 4
Zie hieronder de meest gestelde vragen
-
Kunnen jullie mij een artikelnummer geven van een bepaald onderdeel van de fiets?
Wij adviseren je om contact op te nemen met je Cortina-verkooppunt of met de webshop die Cortina onderdelen verkoopt. Aan de hand van het framenummer kunnen zij kijken of het onderdeel leverbaar is en zij kunnen het onderdeel voor je bestellen.
-
Ik heb een probleem met mijn Cortina fiets. Kan ik hiervoor contact met support opnemen?
Wij adviseren je om contact op te nemen met het verkooppunt waar jouw Cortina is gekocht. Zij zijn namelijk het aanspreekpunt voor service- en garantievragen.
Helaas is het niet mogelijk om via Cortina support een service- of garantieverzoek in te dienen. De medewerkers van support zullen je dan doorverwijzen naar het verkooppunt waar de Cortina is gekocht.
Wat is hier de reden van?
Om het probleem zo goed mogelijk op te lossen, moet de fiets fysiek beoordeeld worden. Dit lukt helaas niet via de telefoon, e-mail of chat.
Het verkooppunt waar jij je Cortina hebt gekocht, verzorgt de service en garantie. Zij kunnen de fiets namelijk wel fysiek beoordelen, repareren en testen. Hierdoor weet jij zeker dat het probleem snel en goed wordt verholpen!
Mocht het voorkomen dat een technisch probleem niet bij het verkooppunt opgelost kan worden, dan kan het verkooppunt hier altijd contact over opnemen met ons servicecentrum.
-
Ik heb een nieuwe Cortina fiets besteld, maar de levertijd wijzigt steeds. Hoe kan dit?
Dit heeft alles te maken met de onzekerheid van de productie van fietsen door een wereldwijd tekort aan grondstoffen en fietsonderdelen.
Er wordt van tevoren altijd een planning gemaakt voor de productie van fietsen. Een fiets bestaat uit veel verschillende onderdelen en het kan voorkomen dat op het laatste moment een of meerdere onderdelen niet op tijd binnen zijn. Wanneer er onderdelen missen, kunnen wij de fiets niet uitleveren. Uiteraard doen wij ons best om de levertijden te verkorten, maar dit is helaas niet in alle situaties mogelijk.
-
Ik heb een fiets op jullie website gezien. Kunnen jullie nakijken waar deze fiets op voorraad is?
Ja, dat kan! Op de pagina van de fiets die je graag wil, kan je klikken op ‘Kijk hier of deze fiets bij één van de officiële Cortina-verkooppunten op voorraad is’. Als je daar op klikt, kan je precies zien waar deze fiets nog op voorraad is.

Zelf aan de slag?
De meeste handleidingen hebben wij ook online staan, deze zijn op onze website te vinden
Het Cortina-verkooppunt is je eerste aanspreekpunt voor vragen over:
- Service
- Garantie
- Levertijden
- Onderdelen
STAAT JOUW VRAAG ER NIET TUSSEN?

Of e-mail direct naar info@cortinafietsen.nl
Wij reageren binnen 2 werkdagen